Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Cum se foloseste:
Pentru fixarea aparatelor se rabate capacul 1 apasand parghia 8.Se aseaza cu grija pe rand aparatele  in locasul lor si se fixeaza cu suruburile
aferente.Surubul  cu gaura pentru trepied se va plasa in gaura din centru,apoi se aduce capacul 1in pozitia orizontala cand se va cupla cu parghia 8.

Reglarea sincronizarii:
Se porneste primul aparat,se face deblocarea apasand butonul 6, se apasa capacul pana atinge (fara sa apese) telescopul central 1,si se roteste telescopul de reglaj 3 pana aparatul da semnalul sonor ca face focalizarea. Se opreste aparatul si se trece la al doilea aparat si se reia operatia de reglare ca la primul aparat,apoi cu ambele aparate pornite se fac cateva declansari urmarind si corectand din telescoapele 3 eventualele diferente.Telescoapele de reglaj sunt prevazute cu arcuri tarate care protejeaza butonul de declansare al aparatului foto.Pentru a pastra reglajul,fiecare telescop este prevazut cu un mic sistem de frinare automata a rotirii.In timpul transportului aparatul se va bloca prin apasarea butonului 5 si se va debloca cu butonul 6 doar cand se fac fotografieri.
Cum fotografiem:
Se pornesc aparatele si se potrivesc parametrii necesari expunerii (obligatoriu identici la ambele aparate),se apasa (din locasul destinat) capacul rabatabil pana se simte o mica rezistenta, (capacul 1 a ajuns pe telescopul central 2) moment in care se executa focalizarea,si dupa semnalizarea sonora a aparatelor care anunta ca focalizarea este realizata se apasa de tot determinand declansarea. Pentru rezultate deosebite se recomanda folosirea trepiedului si deasemeni declansarea intarziata ajuta mult.

Ansamblu Foto3D dotat cu 2 aparate foto.

Ansamblu Foto3D dotat cu 2 aparate foto.

Ansamblu Foto3D imagine de sus.

Ansamblu Foto3D dotat cu 2 aparate foto.

Ansamblu Foto3D imagine forntala .

Ansamblu Foto3D dotat cu 2 aparate foto.

         Pretul Ansamblului este de 650 lei fara TVA, acesta fiind livrat impreuna cu 2 perechi de Ochelari 3D anaglyph red+ cyan.

                                                      Toti cei interesati de aceste dispozitive ,dupa achizitionare vor avea parte

                      de o instruire de aproximativ 10-15 min, important fiind ca acestia sa se deplaseze la adresa mentionata in sectiunea de Contact.